Posturi vacante

Compania imobiliară „ACCES IMOBIL” îşi lărgeşte echipa de profesionişti.

Dacă te consideri o persoană dinamică, cu spirit de echipă, sociabilă, ai dorinţă de realizări mari şi, totodată, îţi place să comunici cu oamenii şi să faci vânzări active, atunci ești binevenit în echipa noastră.

Anunţăm organizarea concursului pentru suplinirea următoarelor posturi vacante:

Responsabilităţi: 
• Studierea pieţei de profil;
• Identificarea şi contactarea potenţialilor clienţi;
• Cunoaşterea şi vorbirea fluentă a limbilor română şi rusă (limba engleză constituie un avantaj);
• Interacţiunea directă cu clientul în vederea identificării celei mai bune oferte de vânzare/cumpărare sau închiriere a imobilului;
• Consultaţii juridice şi asistenţa clienţilor la birou, notar, etc.

Cerinţe: 
• Studii medii, studii superioare (constituie avantaj);
• Experienţă în vânzări (constituie avantaj);
• Orientare către client şi necesităţile acestuia;
• Abilităţi de comunicare profesională şi negociere cu clienţii;
• Automobil şi permis de conducere (constituie avantaj);

Responsabilități:

  • Executarea întregului proces de angajare/eliberare a angajaţilor;
  • Întocmirea documentaţiei de profil;
  • Capacitate de finalizare a sarcinilor în termen;
  • Reprezentarea ordinelor si a documentatie solicitate catre contabilitate;
  • Gestionarea bazei de date a angajaţilor companiei;
  • Elaborarea regulamentelor, instrucțiunilor și a fișelor de post.

Cerințe:

  • Studii superioare finalizate;
  • Experiență în domeniul resurselor umane sau evidenței documentației minim 2 ani;
  • Cunoașterea limbilor română si rusă:
  • Cunoștințe avansate în operarea calculatorului;
  • Comunicabilitate, punctualitate în îndeplinirea sarcinilor, atenție la detalii și abilități de lucru în echipă.

Responsabilităţi: 
• Studierea pieţei de profil;
• Identificarea şi contactarea potenţialilor clienţi;
• Cunoaşterea şi vorbirea fluentă a limbilor română şi rusă (limba engleză constituie un avantaj);
• Interacţiunea directă cu clientul în vederea identificării celei mai bune oferte de închiriere a imobilului;
• Consultaţii juridice şi asistenţa clienţilor la birou, notar, etc.

Cerinţe: 
• Studii superioare (constituie avantaj);
• Experienţă în vânzări (constituie avantaj);
• Orientare către client şi necesităţile acestuia;
• Abilităţi de comunicare profesională şi negociere cu clienţii;
• Automobil şi permis de conducere categoria B (constituie avantaj);

Compania imobiliară „ACCES IMOBIL” îți oferă:

• Salariu motivant în funcţie de rezultate;
• Telefon de serviciu;
• Training-uri de specialitate;
• Oficiu confortabil în centrul capitalei;
• Instruire profesională continuă;
• Colectiv tănăr, prietenos și amabil într-o companie ce se dezvoltă dinamic.

Candidaţii interesaţi sunt rugaţi să expedieze CV-ul (însoţit în mod obligatoriu de o fotografie) la adresa electronică: hr@accesimobil.md  cu specificarea postului pentru care aplică. 

Trimite-ne CV-ul tău