Fiecare tranzacție imobiliară necesită a fi tratată meticulos și cu seriozitate în vederea evitării anumitor erori sau dificultăți care ar putea apărea din cauza nerespectării legislației în vigoare a RM.
Din acest motiv, fie că ești vânzător, cumpărător sau chiriaș ar fi bine să cunoști toate detaliile și etapele procesului de vânzare-cumpărare sau închiriere a unui bun imobil pentru a te asigura că totul este transparent și tranzacția se va încheia cu succes.
Noi, Acces Imobil, oferim gratuit asistență juridică deplină clienților noștri în vederea realizării tranzacției de vânzare-cumpărare al unul bun imobil (apartament, casă, spațiu comercial, teren etc.).
Asistența juridică presupune următoarele etape:
- negocierile cu contractorii pentru a proteja interesele clientului;
- analiza actelor de confirmare a dreptului de proprietate asupra bunului imobiliar;
- analiza actelor privind apariția și transmiterea dreptului de proprietate (verificarea istoricului bunului imobiliar);
- analiza actelor pentru tranzacție, a conformității acestora cu legislația în vigoare și suficiența lor pentru încheierea tranzacției;
- colectarea și pregătirea pachetului de acte necesare pentru tranzacție;
- verificarea informațiilor despre obiectul imobiliar, prezența grevărilor asupra dreptului de proprietate, a restricțiilor, aresturilor, interdicțiilor etc.
Apelând la specialiștii imobiliari din cadrul companiei noastre puteți fi siguri de experiența vastă a acestora, de corectitudine și conduita etică profesionistă în domeniul imobiliar.
Pentru mai multe detalii contactează-ne 078 888 900 sau te așteptăm pe adresa: mun. Сhișinău, bd. Grigore Vieru 12/1.
Acces Imobil - cu noi faci alegerea corectă!